Imádom Google keresőmet.Először okos(netalántán nerd) angol-magyar szótáramban megtaláltam: "farkastörvény".Magyar Értelmező Szótáramban SZÓ SINCS róla!!!Na jó,semmi para,még mindig van egy retkes Google.Abba beírtam.....aha.......Első találat: http://madden.freeblog.hu/archives/2006/08/06/Szemet_szemert_fogat_fogert_Onpusztito_farkastorveny/

Szépen elolvasgattam.Hát mit ne mondjak.......nekem tetszett.Szeretem az ilyen blogokat is.

Totál Iorek Byrnisonos eset.Imádom,hogy Google és a véletlen ilyen jó haver.De nem csak ez van!Nem csak Google-lal haverkodik a véletlen.Youtube-al is ezt teszi.Csak farkasos rajzcsinálást akartam nézni,de megint "kicseszett" velem.Egy úgynevezett Darkwolf4377(jó meg őrült videói is vannak) videóit nézegettem,és....jaj nekem,ez is cs'en valamit.Nem is kis dolog.Valami Deliver us from Evil(mi értelme,rejtély) sorozatot csinálnak(egy **** jó csapattal :D),ami azért nekem tetszik.Honlap(ilyen is van): http://deliverusfromevil.weebly.com Google ezen a téren nem ér semmit(Nem azt adja ki,amit akarok)

Véletlennek üzenem,ennyi elég volt.

Blade of Darknessnél gyakran dobjon meg egy Full Life Potionnal :D.

Eddig ennyi.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smileykiller.blog.hu/api/trackback/id/tr691093673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása